Téměř pět měsíců po vydání byla hra Avatar: Frontiers of Pandora aktualizovaná na verzi 3.2, která přináší nové možnosti pro počítačové i konzolové hráče.

Nejdůležitější novinkou je režim, který rozběhne sci-fi akční dobrodružství při 40 snímcích za sekundu na PlayStationu 5 a Xboxu Series X/S, což ocení majitelé 100/120Hz televize/monitoru.

To PC verze obdržela podporu XeSS Super Sampling od Intelu, zatímco AMD FSR3 se dočasně vrátilo ke starší verzi. Důvodem jsou vizuální artefakty, které ruší interpolační výstup FSR3 Frame Generation.

Vývojáři dále opravili chyby a problémy, které mimo jiné způsobovaly nepříjemné nápady hry na všech platformách. Přidáno bylo rovněž rychlé cestování do výzkumné stanice Alpha a přemapování ovladače se již neresetuje při restartu hry.

Aktualizace má 2,5 GB na PS5, 3,1 GB na Xboxu Series X/S a 3 GB na PC.