Nastartujte motory, šlápněte na pedál, a připravte se na pořádnou dávku bláznivého závodění s Crashem Bandicootem, tentokrát ve zcela nové podobě.

Crash Team Racing: Nitro Fueled je ve svém jádru věrná předělávka původního dílu Crash Team Racing z roku 1999 na PlayStation 1. Tento remake si vzalo na starosti studio Beenox pod vedením Activision. Od vydání původní hry již uběhlo 20 let, a po úspěchů Crash N.Sane Trilogy v roce 2016 na sebe tento remake nenechal dlouho čekat. Ale aby toho nebylo málo, vývojáři se rozhodli nejen předělat původní hru takřka 1:1, ale přidali také hromadu dalšího obsahu. Navíc integrovali i tratě a postavy z další závodní Crash hry,  Crash Nitro Kart. Chování vozidel a power-upy jsou identické s originálem. Tratě, postavy a soundtrack jsou nádherně předělány do modernější podoby. Ke hraní je k dispozici mnoho herních módu ihned z menu, a to buďto v solo módu, nebo v multiplayeru. Buďto můžete hrát s 2-4 přáteli se split-screenem, nebo nově i online. Mimo tyto samotné herní módy se můžete také pustit do příběhové kampaně zvané Adventure mode. V této singleplayerové kampani se utkáte s několika záporáky z Crash univerza, a máte za cíl být nejlepší závodník v celé galaxii.

Budeme driftovat!

Narozdíl od her jako Team Sonic Racing nebo Mario Kart si hra masivně zakládá na precizním driftování a boostování, a odděluje tak hráče na 2 velké dovednostní skupiny. Nitro Fueled je hbité a zábavné i bez driftování, a kampaň se dá vcelku plynule dohrát i tak. Až multiplayer vám dá vcelku najevo, že bez naučení těchto mechanik to už tak snadné nebude. Přišlo mi, že i když jsem byl přehraný obyčejných závodů nebo battle módu, měl jsem stále kam jít. Mohl jsem se třeba snažit sbírat schovaná písmena CTR po mapě a přitom zároveň vyhrát závod. Nebo jsem mohl soupeřit s časem a ve stylu původních Crash her se snažit o nejlepší čas a během závodu rozbíjet časové krabice, které mi zmrazily čas. Za každý závod dostanete Wumpa mince, za které si můžete poté zakoupit v obchodě vozidla, nálepky, kola, postavy a tak dále.

Narozdíl od originálu, který byl pouze na Playstationu, je Crash Team Racing: Nitro Fueled hratelný na PS4, Xbox One a Nintendo Switch. Hra běží ve stabilních 30FPS na všech platformách. Bohužel i přes nově přidanou online funkcionalitu není přítomný cross-platform multiplayer. Beenox oznámil, že i po vydání hry bude vydávat updaty a nový obsah. K tomu patří i pravidelné eventy zdarma ve stylu Battle Passu, kde budete moct v průběhu zhruba jednoho měsíce závodit o nové doplňky, vozidla a postavy.

Crash Team Racing: Nitro Fueled je s porovnáním i bez porovnání s původní hrou úžasný a hbitý kart racer, který mě neustále táhne dopředu a je stále se co učit, a je stále co hrát. Online lobby bylo i na Switchi vždy plné, a plánované updaty to také jistí. Této dechberoucí předělávce Crash Team Racing dávám za vše co udělala správně, a za to co udělala navíc, solidních 8 z 10.