Herní série Call of Duty a Battlefield spolu soupeřily už nějakou tu dobu, i přestože si nejsou příliš podobné. Předminulý rok se futuristický trailer na Call of Duty: Infinite Warfare stal druhým nejdislikovanějším videem na YouTtube. Naopak trailer na Battlefield I z první světové války byl hráči nadšeně přijat. I to je jeden z důvodů, proč se EA rozhodla držet se této tématiky a pouze se posunout o několik let dopředu, konkrétně do druhé světové války.

Trailer pro Battlefield V je však poněkud chaotický, proto jsme se rozhodli vyjasnit některé informace o novém dílu série.

Jak už to u dnešních her bývá, budeme si moct upravit náš charakter, konkrétně jeho typ těla, pohlaví, barvu pleti nebo dokonce i maskování. Podle všeho se dočkáme i změn v jedné ze zajímavých mechanik Battlefieldu – suppression systému. Suppression systém se ve zkratce snaží dodat hře větší pocit realističnosti tím, že znevýhodňuje hráče (zpomalený běh, rozostřený obraz, pomalejší obnova zdraví), kteří jsou pod těžkou palbou z větší vzdálenosti.

Upraveny budou taky nejzákladnější mechaniky hry, například regenerace zdraví. Tou si nově budete moci doplnit váš health bar pouze na 75 %. Dále už vás bude muset healovat medic, který je zase o něco méně použitelný. Postřelené hráče totiž nyní bude moci zvednout kdokoli, medic bude mít pouze výhodu v rychlosti. O něco použitelnější bude nově naopak support, munice bude mít totiž v tomto dílu série hodnotu zlata. Bude jí málo a resuply bedny odhozené právě supportem tak budou důležitější než kdy dřív.

Pokud se budete na velkých mapách cítit na ráně, můžete si vybudovat barikády a opevnit se. Za tyto barikády si následně můžete postavit například nové kanóny a těžké kulomety, které se dají dokonce zapřáhnout za tank.

Pomyslnou třešničkou na dortu je zmínění remasteru starších map z Battlefieldu 1942. Sice se jich nejspíše při vydání hry nedočkáme, jejich pozdější přidání by ale i tak bylo příjemným oživením hry.