Magazín · Novinky · v pondělí 14. 9. 2020 13:15
Za grafickou stránku remaku Prince z Persie údajně nemůže čas ani rozpočet
Pokud si odmyslíme všemožné úniky, které příchod remaku Prince of Persia: The Sands of Time prozradily, pak bylo odhalení tohoto projektu velmi příjemným překvapením.
Po deseti letech se dočkáváme (staro-)nové hry s Princem, a to ještě předělávky jednoho z nejoblíbenějších dílů. Samotné odhalení ale nechalo některé hráče chladným kvůli grafickému zpracování. S originálem z roku 2003 je to samozřejmě nesrovnatelné, ale na dnešní dobu konkrétně grafika nikoho neoslní.
Zdroj: UbisoftLegendární klasika se vrací. Oznámen remake Prince of Persia
Server The Mako Reactor vyzpovídal některé členy indické pobočky Ubisoftu, především pak jejího herního ředitele Pierre Sylvain-Girese. Z jeho pohledu byl problém pracovat s enginem Anvil, který pohání sérii Assassin's Creed.
„Engine Anvil vůbec nebyl dělaný pro to, aby dovoloval vracení [nebo] zpomalení času a další takové hrátky s časem. Přístup k technologii byla výzva,“ tvrdí.
Dodává také, že celý engine je spíše postavený pro velká a otevřená dobrodružství než „krátkou a lineární hru“. A nakonec potvrdil, že grafická stránka hry je stylistická volba.
„[...] takže jsme se rozhodli tomu dát unikátní vizuál, aby hra vystoupila z řady. Není to další Assassin's Creed, není to jako Prince of Persia z roku 2008 (ten cel-shadový, pozn. redakce). Musí to být unikátní. Tahle magie, tahle fantazie je ukázaná přes saturaci, skrze světlo...“
K závěru managing director Syed Abbas potvrdil, že nedostatek času nebo rozpočtu na vývoj tu nehrál žádnou roli. Na projektu se údajně dělalo přibližně dva a půl roku a v jeden čas na něm podle všeho pracovalo až 170 lidí.
Celý rozhovor si můžete přečíst na The Mako Reactor a my uvidíme, jak bude Prince of Persia: The Sands of Time Remake při vydání 21. 1. 2021 na PC, PS4 a Xbox One vypadat v praxi.