Magazín · Novinky · v úterý 22. 11. 2022 14:22
Vývojář remaku Splinter Cella si přeje, aby šlo hru dokončit bez zabíjení
Kreativní ředitel Chris Auty se v nedávném videu zveřejněného na oslavu 20. výročí Splinter Cella podělil o zajímavé detaily, které by rád viděl v chystaném remaku.
Po informacích o modernizaci hry a přepsání scénáře se fanoušci obávají, jak to s tajným agentem Samem Fisherem v remaku Splinter Cella dopadne. Dobrou zprávou je, že minimálně Auty to má v hlavě srovnané. Nechce vymýšlet žádné skopičiny. Místo toho si přeje, aby bylo možné hru dokončit bez zabíjení. Zkrátka, abyste během hraní nemuseli zabít jediného nepřítele.
V současné době neví, zda to bude možné, ale chce se o to s týmem pokusit. Původní Splinter Cell z roku 2002 vyžadoval alespoň tři zabití, abyste viděli závěrečné titulky.
V podobném duchu mluvil také vedoucí herní designér Andy Schmoll. Ten prozradil, že chtějí dát hráči několik dalších možností, jak deeskalovat některé situace.
Zdroj: Ubisoft20. výročí Splinter Cella: První díl zdarma a artworky z remaku
Stealth bude nadále podstatou titulu, ale Sam bude mít nové mechaniky, které mu umožní vyřešit některé situace způsobené poplachem. Obrovská škála nástrojů a schopností, gadgetů a pohybů mu umožní reagovat na všechny situace. Například může vylézt nahoru a schovat se, stejně tak může plánovat své další kroky a podívat se kamerou pod dveřmi do místnosti, aby věděl, co ho za dveřmi čeká.
Splinter Cell Remake nebude původní hrou v novém kabátku. Vývojáři ze studia Ubisoft Toronto chtějí Sama Fishera přiblížit moderním hráčům a současně zachovat ducha a témata originálu. Při práci využívají Snowdrop Engine, jenž pohání sérii The Division.