Kreativní ředitel Chris Auty se v nedávném videu zveřejněného na oslavu 20. výročí Splinter Cella podělil o zajímavé detaily, které by rád viděl v chystaném remaku.

Po informacích o modernizaci hry a přepsání scénáře se fanoušci obávají, jak to s tajným agentem Samem Fisherem v remaku Splinter Cella dopadne. Dobrou zprávou je, že minimálně Auty to má v hlavě srovnané. Nechce vymýšlet žádné skopičiny. Místo toho si přeje, aby bylo možné hru dokončit bez zabíjení. Zkrátka, abyste během hraní nemuseli zabít jediného nepřítele.

V současné době neví, zda to bude možné, ale chce se o to s týmem pokusit. Původní Splinter Cell z roku 2002 vyžadoval alespoň tři zabití, abyste viděli závěrečné titulky.

V podobném duchu mluvil také vedoucí herní designér Andy Schmoll. Ten prozradil, že chtějí dát hráči několik dalších možností, jak deeskalovat některé situace.

Stealth bude nadále podstatou titulu, ale Sam bude mít nové mechaniky, které mu umožní vyřešit některé situace způsobené poplachem. Obrovská škála nástrojů a schopností, gadgetů a pohybů mu umožní reagovat na všechny situace. Například může vylézt nahoru a schovat se, stejně tak může plánovat své další kroky a podívat se kamerou pod dveřmi do místnosti, aby věděl, co ho za dveřmi čeká.

Splinter Cell Remake nebude původní hrou v novém kabátku. Vývojáři ze studia Ubisoft Toronto chtějí Sama Fishera přiblížit moderním hráčům a současně zachovat ducha a témata originálu. Při práci využívají Snowdrop Engine, jenž pohání sérii The Division.