Zdroj: Microsoft
Magazín · Novinky · ve čtvrtek 2. 10. 2025 13:47
Ve zrušeném Perfect Dark jsme měli zpomalovat čas
Reboot legendární špionážní střílečky Perfect Dark měl být velkým návratem značky, místo toho ale skončil v šuplíku. Po uzavření studia The Initiative, které na projektu pracovalo, na internet unikly dokumenty a koncepty. Díky nim jsme se dozvěděli nové detaily.
Podle serveru MP1ST se vývoj dostal až do fáze první hratelné ukázky („Vertical Slice 1“). Ta byla označena jako součást „Sezóny 1“, což naznačuje, že Microsoft plánoval vydávat hru epizodicky. Tvůrci chtěli zachovat ducha původní hry z Nintenda 64 a nabídnout kombinaci špionážní atmosféry a futuristické akce.
Velkou novinkou měl být systém adrenalinu. Hráči by díky němu získali přístup k pokročilým schopnostem – od samoléčení, zvýšeného poškození a odolnosti až po zpomalení času. Eliminace více nepřátel v krátkém sledu by efekt prodlužovala a odemykalo filmově laděné animace zabití nepřátel.
Mezi plánovanými lokacemi nechyběla Káhira (známá už z traileru na Xbox Game Showcase 2024) a další futuristické scenérie, zasazené do stylu označovaného jako „Eco Sci-Fi“ – tedy mix technologicky vyspělých kulis a udržitelných, zelených prvků.
Bohužel, ale Perfect Dark nevznikne. Podle informací agentury Bloomberg sice Take-Two krátce po zrušení projektu zvažovalo, že vývoj převezme a bude financovat, jednání s Microsoftem ale zkrachovala na tom, komu budou patřit práva na značku.
