Magazín · Novinky · v pátek 17. 4. 2020 14:48
Ve slovenské taktické RTS střílečce Gray Zone prožijete příběh otroka
Studio East Works z Košic se chystá v předběžném přístupu na Steamu spustit svou taktickou RTS střílečku s RPG prvky. Gray Zone bude k mání od 30. 4. letošního roku a dnes se nám prezentuje v příběhovém traileru.
Ve hře prožijete příběh otroka ve spárech zkorumpované vlády, kterému bylo přisouzeno dokázat velké věci. Tohle velké dobrodružství se odehrává ve vzdálené budoucnosti. Prozkoumáte některé z kolonizovaných planet naší galaxie, světy, jedinečné svou faunou i florou, překypující lidskými příběhy. Hlavní hrdina potřebujete vaši pomoc, aby se postavil nedostižným mocnostem, které stojí mezi nám a pravdou.
„Ve hře Gray Zone velíš svým hrdinům a ostatním přátelským jednotkám tak, aby ses vyhnul nepříteli či ho zničil. Tvým úkolem bude plnit příběhové úkoly, ty jsou hlavní a volitelné, a to tak, abys minimalizoval své ztráty. Budeš vytvářet týmy, používat různé zbraně, předměty, stroje a vozidla. Hra nabízí „taktický mód“, který zastaví čas, a umožní ti si v danou chvíli rozmyslet další kroky, případně rozdat různé úkoly různým jednotkám v jeden moment,“ popisují vývojáři svou hru.
Plná hra bude obsahovat čtyři kapitoly, každá šest misí. Plus jedna malá bonusová mise v první kapitole. To je celkem 25 misí. Příběhové scény jsou vyprávěny malbami a komiksy, které dělí jednotlivé mise. Titul má také svůj vlastní elektro-orchestrální soundtrack a počítá se i s českými titulky.
V předběžném přístupu má být Gray Zone přibližně rok. „Náš plán je rozšířit náš vývojový tým ze zdrojů z Early Accessu tak, abychom stihli celou hru dokončit v Q4 2021. Pokud si však nebudeme moci rozšíření týmu dovolit, protáhne se vývoj až od dalších 24 měsíců,“ upozorňuje slovenské studio.
30. 4. bude hra vydána se všemi klíčovými prvky, včetně dabingu, komiksových scén, dialogů, hudby, zvuků a jiných efektů. Budoucí aktualizace přinesou zejména nový hratelný obsah. „Vyrobili jsme funkční jádro hry, které každým dnem vylepšujeme. A dále také takřka čtvrtinu zamýšleného obsahu celé hry, což byl náš cíl pro předběžný přístup. Další kapitoly příběhu hry už jsou naplánovány a rozvrženy, a my se jen těšíme, až přijde řada na jejich výrobu,“ dodávají tvůrci.