Downloadable content, známý hlavně svojí zkratkou DLC, se stal jakýmsi fenoménem herních vývojářů. V překladu stahovatelný obsah je prostě obsah, který bývá k dispozici po vydání základní hry za nějaký ten peníz navíc (existují výjimky v podobě CD Projekt RED, jehož malé DLC pro Zaklínače 3 byly postupně vydávány zcela zdarma). Můžete si stáhnout často kosmetické balíčky, další mapy do Call of Duty, někdy i nový herní obsah v podobě regulérního datadisku (například The Frozen Wilds pro Horizon Zero Dawn).

Málokterá hra se tedy může chlubit tím, že by žádná DLC neměla. Pomyslnou nálepku ale chtějí získat vývojáři z Dontnod Entertainment, kteří momentálně dělají na zajímavě vypadajícím Vampyr. Vývojáři jsou známí hlavně díky skvělé adventuře Life Is Strange. Pro Vampyr nejsou žádná DLC v plánu. Vampyr má být čistým zážitkem.

"Bude to čistá záležitost, DLC nemáme v plánu. Preferovali bychom možné pokračování, pokud veřejnost přijme hru kladně. Společně s Dontnodem už máme nějaké nápady. Tenhle svět toho nabízí hrozně moc," okomentoval situaci Cédric Lagarrigue, šéf vydavatelství Focus Home Interactive. Lagarrigue také řekl, že pokud se prodá 500 000 kopií, Vampyr se zaplatí. Jestli se prodá 1 milión kopií, bude se to považovat za úspěch.

Vampyr měl vyjít ještě tenhle podzim, ale z technických důvodů byl přesunut na jaro 2018.