Od 11. do 22. 5. tohoto roku si v bezplatné PC verzi World of Tanks můžete užít vskutku nevšední zážitek, který celý vznikal v pražské kanceláři Wargamingu a nabízí hru ve hře. Jde o mezihvězdnou bitvu, ve které se hráči utkají v nelítostném a neomezeném marťanském boji zblízka na tajemném povrchu Marsu ve speciálně navržených výzkumných vozidlech Mars Rover. Připravit se máte na epické boje.

„Díky nové sadě schopností a vylepšení budou mít hráči možnost skutečně si vyzkoušet své bojové schopnosti mimo planetu Zemi. Převezměte kontrolu nad mimozemšťany vyrobeným objektem uprostřed mapy, zasáhněte protivníky střelami z impulsní zbraně nebo je prostě jen tak utlučte do ztracena a využijte bonusů, které vám mohou poskytnout pořádnou výhodu v soupeření,“ popisuje možnosti tisková zpráva.

Tajemný mimozemský „objekt“, který musí hráči prozkoumat, čeká uprostřed mapy: starý kráter se zvláštním terénem. „Vedle ikonického marťanského červeného prachu zde na vás čeká mnoho nebezpečí. Hluboké propasti, složité skalní útvary a několik nebezpečných bazénů s vysoce žíravou kyselinou. Okraje oblasti nabízejí úchvatné výhledy, takže je snadné ztratit koncentraci a spadnout ze skal.“

Mars Rover je inovativní výzkumné vozidlo se šesti koly, které je zkonstruováno pro průjezd nebezpečným terénem Marsu. „Vyzbrojeni pokročilou technologií Impulse Gun budou hráči schopni snadno zasáhnout své protivníky. A i když bude vozítko zničeno, znovu se nastartuje a zapojí se do bitvy.“

Nejde však jen o boj – akce je obohacena o speciálně nahrané odpovídající zvukové stopy, které posunou vesmírný herní zážitek na vyšší úroveň. A jak budou hráči postupovat soutěží, budou mít možnost získat dny prémiového účtu WoT, dluhopisy, nové vybavení a spoustu nových úprav s tématikou Marsu.

„Snažíme se pro World of Tanks vytvářet nové, neobvyklé režimy a události, které naše hráče baví a dávají jim možnost vyzkoušet si něco nového,“ řekla Alexandra Legenchenko, vedoucí herní designérka ve společnosti Wargaming, která je hlavní designérkou této akce. „My sami máme rádi sci-fi, sny o vesmírných objevech a hrdinech, takže jsme se je snažili organicky odhalit i ve hře o vojenské technice 20. století.“