Už to bude pět let, co jsme poprvé ve větší míře slyšeli o zajímavém českém projektu inspirovaném socialistickým Československem. Ondřej Švadlena se snu nevzdal a na svém hororu Beware nadále pracuje. Jako důkaz poskytl ukázku nové oblasti mapy, která se od těch předchozích liší.

V minulosti jsme mohli vidět záběry z lesa a polních cest. Ve hře zavítáme ale také do trochu industrializovanější oblasti s auty na parkovištích, kancelářskými budovami nebo dokonce mrakodrapy. Máme možnost se podívat také na nový typ nepřítele. Jde o velké vozidlo, které drtí auto hlavního hrdiny.

Přečtěte si také: V pandemii mohou hry zachránit sociální kontakt, říká herní expert z Masarykovy univerzity

Video ukazuje pouze některé z různých oblastí, které na celé mapě o rozloze 144 kilometrů čtverečních budou.

Bohužel, stále nevíme, kdy Beware pro počítače vyjde. Nadále je ale k dispozici demoverze, v níž máte za úkol, co nejdéle utíkat v autě před skupinou protivníků. Jakmile zastavíte, vystoupí a zabijí vás. Hodně štěstí.

INSPIRACE VE FILMECH VANISHING POINT A DUEL

Beware má být sci-fi horor se stylizovanými retro atributy a jednou z inspirací je socialistické Československo, stejně tak kultovní filmy Vanishing Point (1971) a Duel (1971).

Dříve se říkalo, že úkolem hráče bude utéct z nepřátelského území. Jak se zdá, nadále bude důležité nezastavovat, pohled do zpětných zrcátek vás má řádně znervózňovat. Automobil, který hlavní hrdina řídí, připomíná starou Škodu 105.

Přečtěte si také: Lidi nás k odměnám pro Bulánky 2.0 donutili, říká Jaroslav Wagner ze SleepTeam