Zdroj: Capcom
Magazín · Drby · v pondělí 1. 12. 2025 06:30
Únik odhaluje vývoj Dead Rising zasazený do Hollywoodu
Capcom se zjevně rozhodl oživit svou zombie sérii Dead Rising. Po devítileté pauze a remasteru prvního dílu z roku 2024 se podle neoficiálních informací chystá plnohodnotné pokračování. Zároveň se objevily detaily o jiném, zrušeném projektu s pořadovým číslem pět, který sliboval ohromnou rozmanitost nepřátel a epické arény s bossy.
Zprávy od MP1st odhalují, že Capcom oživuje franšízu Dead Rising podobně jako Okami a Onimusha. Nový projekt, interně označený jako Rec, je údajně ve vývoji od roku 2023. Mělo by jít o přímé pokračování prvního Dead Rising a v hlavní roli by se měl vrátit fotoreportér Frank West. Ten by se měl hned po událostech prvního dílu přesunout z obchodního domu do Hollywoodu, kde na něj čeká nová zombie hrozba, kterou řídí šílený filmový režisér. Ten donutí Franka a přeživší podstoupit zombie výzvy, aby získal „perfektní záběry“ pro svůj film.
Vrátit se má Isabell Keyes jako Frankova spojenkyně. Zajímavě zná časová mechanika, kdy režisér bude hrozit, že aktivuje nálože, pokud Frank neuposlechne jeho příkazy v daném čase. Vedle toho bude muset Frank pomáhat přeživším.
Zatímco se spekuluje o novém projektu, průmyslová veteránka Marie Mejerwall odhalila v rozhovoru pro Game Reactor detaily o jiném zrušeném projektu Dead Rising 5, na kterém pracovala. Tento projekt byl vyvíjen v Unreal Enginu 5 a sliboval obrovskou rozmanitost nepřátel a propracované souboje s bossy.
Mejerwall, která pracovala na NPC, si pochvalovala rozmanitost nepřátel rozdělených do úrovní, podobně jako v sérii Batman – od typických, pomalých zombie přes inteligentnější varianty až po silné obrněné verze. Kromě standardních nepřátel by se v projektu objevili i mini-bossové, které by bylo možné potkat téměř kdekoli v herním světě.
Nejzajímavější detaily se týkají soubojů s hlavními bossy, které byly navrženy ve speciálně vytvořených arénách. Mejerwall popsala souboj, který navrhla v prostředí chrámu, jenž se měl v průběhu boje postupně rozpadat a destrukce měla přidávat na intenzitě. Bossové navíc s postupujícím bojem zuřili a získávali nové agresivnější útoky.
Třeba Capcom něco z toho využije u právě připravovaného nového dílu.
