Největším překvapením na posledním Nintendo Direct byl trailer na Metroid Prime 4: Beyond. Kromě ujištění, že na hře se pořád pracuje a vyjde už příští rok, jsme dostali i útržky gameplaye a HUDu. Ten je podle tradice série stylizovaný do vizoru helmy Samus Aran. User Interface designér Jon Wofford nyní ukazuje důkladnější rozbor heads up displeje.

Metroid Prime 4 je snový projekt a moje oblíbená část byla tvorba a animace HUDu Samus. Naučil jsem se hodně během vývoje Metroid Prime Remastered a doufám, že to je znát,“ píše Wofford v příspěvku na X. Přikládá odkaz na svůj ArtStation, kde můžeme vidět plno obrázků a krátkých animací, které rozebírají aspekty HUDu.

Mým cílem bylo vytvořit moderní verzi vizoru, která ale ctí odkaz Metroid Prime,“ popisuje svoji práci. Ve videích také můžeme vidět animaci skenování nepřátel, která je plynulá a s velkým smyslem pro detail. V momentě, co se Samus změní v Morph Ball, většina HUDu mizí a zůstává jen ukazatel života a bomb, jak je zvykem. Změny oproti starším dílům jsou minimální, ukazuje stále stejné informace, působí ale velmi svěže a příjemně na pohled.

Metroid Prime 4: Beyond je dlouho očekávaným pokračováním trilogie metroidvanií a stříleček z pohledu první osoby. Poprvé hra byla oznámena na E3 2017, od té doby jsme ale o hře nevěděli zhola nic, až do traileru v posledním Nintendo Direct. Hru vyvíjí Retro Studios, které, kromě práce na původní trilogii, stojí i za velmi kladně přijatým remasterem prvního dílu. Metroid Prime 4: Beyond vyjde v příštím roce, otázka, jestli na Nintendo Switch, nebo na jeho nástupce. Možná na oba.