V poslední době se hráči naučili vyjadřovat své nespokojení organizovanou kampaní s velkým množstvím negativních recenzí. Pokud si myslíte, že to na společnosti nemá vliv, tak v Take-Two Interactive jsou jiného názoru.

Vydavatel známých a úspěšných značek, jako je Grand Theft Auto, Mafia, NBA, XCOM, BioShock nebo Civilization, nebere review bombing na lehkou váhu. Podle Take-Two může negativní hodnocení výrazně poškodit hru nejen z pohledu reputace, ale také finančně, protože může vést k poklesu počtu hráčů.

„Pokud klesne hodnocení některé z našich her nebo pokud obdržíme významné negativní recenze, které způsobí pokles našeho hodnocení, mohou mít hráči problém naše hry najít nebo doporučit. Kromě toho se můžeme stát předmětem negativních nebo pomlouvačných kampaní, jejichž cílem je poškodit naše hodnocení. Jakýkoli takový pokles by mohl vést ke ztrátě hráčů a příjmů, dodatečným nákladům na reklamu a marketing a poškození pověsti,“ uvedlo Take-Two ve starším dokumentu, jak si všiml novinář Stephen Totilo z GameFile.

V poslední době jsme mohli vidět, že review bombing pomohl změnit názor Sony u Helldivers 2, kde z ničeho nic byl u PC verze požadován účet PlayStation Network. Na Steamu v době největšího protestu vyšlo více než 144 tisíc negativních recenzí.