Kvůli právním problémům a sporům spojeným s obchodními značkami se tu a tam stane, že tvůrci musejí i uprostřed vývoje své dítko přejmenovat. To nyní mohou potvrdit autoři survivalového sandboxového RPG SkyVerse z polského studia Enjoy, kteří si jako vydavatele vybrali českou společnost Bohemia Interactive a její vydavatelský program Bohemia Incubator. Ze SkyVerse se tak oficiálně stává Everwind.

„Před několika týdny jsme se setkali s rozpory v oblasti obchodní značky. I když jsme mohli problém řešit prostřednictvím zdlouhavých a nákladných právních procesů, výrazně by to zpozdilo vydání hry. Vzhledem k tomu, že samotný vývoj postupuje rychlým tempem, a že chceme Everwind přinést hráčům co nejdříve, rozhodli jsme se raději pokračovat s novým názvem,“ uvedl Michał Baraniak, generální ředitel studia Enjoy, v tiskové zprávě. „Věříme také, že nový název mnohem lépe reprezentuje svět a naši vizi, což nám umožňuje plně se soustředit na vytváření co nejlepšího zážitku pro naše fanoušky,“ dodává Baraniak.

Při této příležitosti jsme se dočkali také nového gameplay teaseru a definitivního potvrzení, že Everwind bude dostupný nejen na PC, potažmo v předběžném přístupu na Steamu, ale i konzolích. Soudě dle dřívějších náznaků by se mělo jednat o PlayStation 5 a Xbox Series X|S, ačkoliv bychom se nedivili, kdyby se vývojáři chtěli zaměřit i na nedávno odhalený Switch 2. Snad dojde také na crossplay.

Další podrobnosti o herním světě nazvaném Urthia, příběhu či datu vydání budou následovat později. Na konci dubna bude každopádně spuštěna kampaň na Kickstarteru, která hráčům podle tiskové zprávy umožní stát se součástí vývojářské cesty Everwindu. Tato kampaň má komunitě poskytnout příležitost přímo podpořit hru, získat přístup k exkluzivním odměnám a utvářet budoucnost celého projektu.