Respawn má za sebou skutečně speciální rok. V únoru 2019 nás všechny překvapil vydáním Apex Legends, free-to-play konkurenci pro Fortnite, která patří mezi nejhranější hry dodnes. V listopadu zase naše herní periferie otestovalo Star Wars Jedi: Fallen Order, akční adventura z pohledu třetí osoby, která sklidila hromadu úspěchů a kladných hodnocení. A všechno mohlo být ještě lepší, protože recenzenti z celého světa hře nejvíce vyčítali obrovský počet chyb a bugů, které je během celého hraní provázely. Je tedy otázkou, zdali v Respawn o těchto chybách věděli a hlavně jestli přemýšleli, jestli hru kvůli nim odložit. 

Ano, bavili jsme se o tom a nakonec jsme se rozhodli, že chceme, aby hra byla venku před Vánocemi.” říká ředitel Respawnu Vince Zampella.“Je to prostě hra, která se do toho období perfektně hodila.”

A to má určitě pravdu, jelikož konec roku Star Wars patřil. Nejenže se do kin dostalo finále Skywalker ságy: Star Wars: The Rise of Skywalker, ale i nová streamovací služba Disney+ vypustila do světa nový Star Wars seriál The Mandalorian. Není se tedy čemu divit, že to Respawn chtěl za každou cenu stihnout. 

“Myslím si, že jsme se dostali do takové situace, kdy vytváříme hru pro několik různých systémů a snažíme se tak co nejpřesněji trefit termín.” říká Stig Asmussen ”Sešli jsme se všichni u té hry a cítili jsme, že by mohla být ještě o něco lepší, kdybychom měli o trošičku více času. Na druhou stranu se dala hrát a byla velice dobrá a cítili jsme, že se bude líbit i našim fanouškům. "

A měli pravdu. I přes veškeré technické potíže si Star Wars Jedi: Fallen Order odnesl řadu prestižních cen a především se stal nejvýdělečnější hrou v historii studia Respawn. Věříme, že také ukázal EA, že na trhu je místo pro singleplayerové Star Wars hry, a tak v budoucnu by tento typ her mohl vycházet častěji.