Pojďme se ještě vrátit ke středečnímu oznámení remaku Silent Hill 2 od polského studia Bloober Team. Díky příspěvku na PlayStation Blogu jsme se dozvěděli několik dalších detailů, abychom si lépe dokázali představit, co autoři hororu The Medium zamýšlejí.

- Spolu s technologiemi Unreal Enginu 5, jako jsou Nanite a Lumen pro realistické nasvícení a prostředí, využívají tvůrci nejmodernější snímání pohybu pro nejlepší mimiku v sérii.

- Kamera přes rameno pomůže hráče vtáhnout ještě hlouběji. V důsledky změny perspektivy dochází k předělávání bojového systému, některých kulis a dalších věcí.

- PlayStation 5 verze se pochlubí využitím superrychlého datového toku SSD disku, což zajistí absenci obrazovek s načítáním. Silent Hill bude možné prozkoumat plynule.

- Na PS5 můžeme počítat s podporou 3D zvuku, jenž naznačí přesný směr zvuku. Zvukový engine WWise má vytvořit realistickou a věrohodnou zvukovou kulisu, budete mít prý pocit jako byste skutečně byli uvnitř hry.

- Samozřejmostí je využití haptické zpětné vazby a adaptivních spouští bezdrátového ovladače DualSense. V tomto případě máme očekávat nějaké nové nápady. Podrobnosti jsou zatím překvapením.

Remake Silent Hillu 2 nemá stanovené datum vydání. Ve vývoji je pro PlayStation 5 a PC. Sony si s Konami dohodla roční konzolovou exkluzivitu. Takže až poté může hra dorazit na Xbox Series X/S.