Magazín · Novinky · v pondělí 9. 11. 2020 12:45
Remake Demon's Souls ukazuje dosud neviděné lokace a jednoho bosse
Vývojáři z Bluepoint Games nám krátce před vydáním remaku Demon's Souls servírují další porci skvělých záběrů. Celými dvanácti minutami vás provede kreativní ředitel hry Gavin Moore, který též přidá nějaké ty zajímavé informace.
Zdroj: SonyRemake Demon's Souls: O podpoře možností DualSense i spousta video-nápověd
Demon's Souls je klasika, která vyšla před jedenácti lety na PlayStation 3. Jednalo se o velice inovativní titul, jelikož se díky němu na herní scéně objevil nový žánr fakt těžkých RPG, jenž dnes známe pod jménem souls-like. Hra přinesla zajímavé a na první pohled neporazitelné bosse, spoustu zbraní a kouzel, díky nimž mohl být každý váš průchod zcela jedinečný. Prostě něco, co tu doposud nebylo.
Dost už ale o tom, co jsou Demon's Souls zač a pojďme se podívat na nějaké ty novinky. První věci, které si v State of Play všimnete, je zcela předělané menu na vytvoření postavy. Hned poté se vrhnete do hry samotné, kde na vás jako první vykoukne samotný Nexus. To je vaše „základna“, kde budete levelovat, mluvit s NPCčky, cestovat do jednotlivých lokací a tak dále.
Za zmínku jistě stojí, že se Bluepoint Games povedlo sehnat většinu dabérů z původní hry, takže se můžete těšit na staré známé hlasy. Kromě Nexusu v průběhu videa navštívíte Gates of Boletaria, Tower of Latria, Shrine of Storms a proslulou lokaci Valley of Defilement.
Zatímco se budete kochat krásou těchto míst, užijete si gameplay běžící na 60 snímků za sekundu. Pokud byste rádi vymáčkli z PS5 maximum, a ještě si zkrášlily jednotlivé lokace, můžete si zvolit režim, ve kterém hra poběží na 30 snímků za sekundu, ale zato nabídne ještě lepší grafiku.
Samozřejmě že došlo i na bosse, žádný strach. Opět se na scéně objevil ohnivý démon Flamelurker. V souboji s ním byl tentokrát vidět i nový HUD. Ten se od původní hry o něco liší a svým stylem se nepodobá žádnému z předešlých titulů od FromSoftware. Kromě toho si můžete všimnout dvou červených čárek u zbraně a štítu. Znamená to, že v remaku uvidíme výdrž našich zbraní, nebo se jedná o něco jiného? Jakožto další boss se objevil Dirty Colossus, kterého vidíme úplně poprvé.
Gavin Moore se také rozpovídal o umělé inteligenci a jednotlivých mechanikách hry. A pro vás, kteří jste Demon's Souls hráli, mám dobrou (špatnou?) zprávu. Veškeré mechaniky a umělá inteligence zůstanou zcela beze změny. Co se ale dočkalo změny, jsou animace zbraní i nepřítel. Ty jsou nyní mnohem více propracované a přizpůsobené možnostem PlayStationu 5.
Demon's Souls jsou jedním z launch titulů pro PlayStation 5, takže vychází společně s konzolí 12. listopadu/novembra. V Evropě to ale bude o něco dýl, protože k nám se PS5 dostane až 19. listopadu/novembra.