Magazín · Novinky · v úterý 21. 7. 2020 10:28
Prophecy je záhadná středověká hra od tvůrců Ghost of Tsushima
Před vývojem nedávno vydané PS4 exkluzivity Ghost of Tsushima zkoušeli ve studiu Sucker Punch Productions různé koncepty. Jisti si byli tím, že chtějí vytvořit novou hru v otevřeném světě zaměřenou na boj zblízka. Než se ale dostali k příběhu zasazeným do feudálního Japonska se samurajským válečníkem, tak si hráli s představou pirátů, Tří mušketýrů a skotského lidového hrdiny Roba Roye, dle stejnojmenného filmu z roku 1995. Nakonec je ale vše vedlo k vyprávění příběhu samurajského válečníka, jak přiznal Brian Fleming, spoluzakladatel Sucker Punch Productions, v příspěvku na PlayStation Blogu.
O čem už se ale nezmínil, tak byl projekt Prophecy. Na internet unikla desetiminutová ukázka z rozpracovaného dema. Hra se odehrávala ve světě inspirovaném pozdním evropským středověkem a hrdina hledal zapomenuté místo, prozkoumával nebezpečné katakomby pod městem, a přitom se musel bránit nepřátelům a snažit se jim zabránit v tom, aby tajemství objevili a zneužili. Hlavní hrdina byl v ukázce označen za zloděje a musel se bránit před obrněnými vojáky s meči, naštěstí měl k dispozici schopnosti točící se kolem alchymie, dokázal rychle běhat a skákat po střechách.
Hra byla založena na boji s mečem (krátkou dýkou), stejně jako Ghost of Tsushima, a ještě více připomínala sérii Assassin’s Creed od Ubisoftu, což může být jeden z důvodu, proč byl Prophecy nakonec zrušen, respektive proč nedostal od Sony zelenou - to ale není potvrzeno. Ukázka dokládá, že byl projekt ve vývoji a záběry pocházejí z takzvaného vertical slice, což je označení pro ukázku hlavní struktury hry.
Přečtěte si také: Zradíte v Ghost of Tsushima pro svou vlast i kodex cti?
Více bohužel o Prophecy nevíme. Je možné, že se tvůrci inFamous k projektu v budoucnu vrátí a naservírují ho hráčům na PlayStationu 5. Měli byste o Prophecy zájem?