Tak už nám konečně ukažte, na čem pracujete! Podobnou větu za poslední roky napsal/řekl nejeden příznivec PlayStationu. Když nebudeme brát hry jako službu, tak Sony má oznámené jen dva velké tituly: Ghost of Yōtei jako pokračování Ghost of Tsushima od Sucker Punch a Marvel's Wolverine od Insomniac Games. Zbytek studií je zahaleno rouškou tajemství.

Jedním z nich je Naughty Dog. Po vyhození The Last of Us Online do koše chystají několik projektů určených pro jednoho hráče. Mezi nimi něco neuvěřitelného, na co nejsme připraveni. Tajemná hra má být přirovnávaná k něčemu s velkou volností pro hráče.

Alespoň to tvrdí Ben Hanson. Bývalý novinář Game Informeru to slyšel od někoho, kdo na hře přímo pracoval. Pokud je to pravda, čeká nás něco jiného ve srovnání s Uncharted a The Last of Us. Obě série jsou více lineární a mají skriptovanou strukturu vyprávění. To by znamenalo změnu dosavadní designové filozofie Naughty Dog, což by se hodilo spíše k nové značně než k velké změně u zavedených sérií jako Uncharted a The Last of Us. I když třetí díl dobrodružství Ellie určitě vznikne a možná se vrátí i Uncharted v remaku, případně jako nové dobrodružství s dcerou Nathana Drakea.