Akční adventura Iron Man od autorů remaku Dead Space v dohledné době nevyjde. Generální ředitel Motive Studios v novém blogovém příspěvku aktualizoval stav vývoje a potvrdil využití technologie Unreal Engine 5.

Podle Patricka Klause se Iron Man nadále nachází v rané fázi předprodukce. Tým si dopřává čas, aby vytvořil co nejlepší základy pro vývoj a v současné době se zaměřuje na zkoumání příběhu, designu a hratelnosti.

Cílem je vytvořit vztahující superhrdinskou hru. Pochlubí se vlastním příběhem ve spolupráci s Marvel Games a zapojeni jsou také někteří fanoušci, aby se tvůrci ujistili, že jdou správným směrem. Stejně postupovalo Motive i v případě remaku Dead Space, což se vyplatilo. Ten poháněl interní Frostbite engine. S enginem od Epicu chtějí zvednout svou laťku.

Použití Unreal Enginu 5 naznačovaly inzeráty z léta letošního roku. Projekt byl potvrzen loni v září a půjde o akční adventuru z pohledu třetí osoby pro jednoho hráče s vlastním příběhem, jenž čerpá z bohaté historie Iron Mana. Zachytit má složitost, charisma a tvůrčí genialitu Tonyho Starka a má umožnit hráčům poznat, jaké to je být Iron Manem. Podle všeho nás čeká otevřený svět, v němž budeme bojovat s padouchy podobně jako v sérii Spider-Man od Insomniac Games a Batman: Arkham. Mimochodem, dnes na PS5 vyšel Spider-Man 2.

V Electronic Arts chystají ještě jednu superhrdinskou hru. Studio Cliffhanger Games pod vedením Kevina Stephense kutí Black Panthera. Stephens byl šéfem týmu Middle-earth: Shadow of War a v tom novém má lidi, co se podíleli na značkách Halo, God of War a Call of Duty.