Tvůrčí ředitel studia BioWare, John Epler, nedávno v rozhovoru pro magazín Edge odhalil, jakým způsobem zkušenosti z vývoje hry Anthem ovlivnily směr, kterým se ubírají.

Podle Eplera si tým během práce na online multiplayerové hře Anthem uvědomil, že BioWare by se mělo soustředit na to, co je jeho opravdovou silnou stránkou vyprávění příběhů a tvorbu příběhově zaměřených RPG pro jednoho hráče.

Epler přiznal, že ačkoli byl s mnoha aspekty Anthemu spokojen, nebyla tato hra tou pravou pro BioWare. „Jsme studio, které bylo vždy postaveno na tom, že se hluboce věnuje vyprávění příběhu a roleplayingu,“ uvedl Epler. Přestože se na vývoji Anthemu podílel po dobu rok a půl, cítil, že se BioWare pustilo do oblasti, kde nebylo zdaleka tak silné, jako v případě svých tradičních RPG.

Důležitou lekcí, kterou si tým z vývoje Anthemu odnesl, je podle Eplera uvědomění, že by se měli soustředit na to, v čem jsou nejlepší. „Nerozptylujte se příliš. Nesnažte se dělat spoustu různých věcí, na které nemáte odborné znalosti,“ dodal Epler. Zdůraznil také, že mnoho členů týmu BioWare přišlo do studia právě proto, aby tvořili příběhově zaměřené RPG pro jednoho hráče.

Tento přístup se nyní plně projevuje ve vývoji Dragon Age: The Veilguard, které by mělo vyjít ještě letos. Přesné datum vydání zatím oznámeno nebylo, ale tvůrci by ho ještě tento měsíc měli upřesnit.