Magazín · Novinky · v úterý 19. 7. 2022 07:21
PlayStation ruší přímou zákaznickou podporu na Twitteru
Společnost Sony od 1. 8. letošního roku ruší přímou zákaznickou podporu na Twitteru v rámci účtu @AskPlayStation. Místo sociální sítě je doporučováno kontaktovat podporu přes oficiální stránky PlayStationu.
Zdroj: SonySony představila věrnostní program PlayStation Stars
Stránky (jsou v češtině) vybízejí uživatele, aby vyhledali svůj problém a našli řešení. Například obnova hesla a vrácení peněz jsou většinou automatizované procesy, tak není nutné spojit se přímo s člověkem z podpory.
Sony neupřesnila, proč omezuje podporu na Twitteru.
Starting August 1st, 1-to-1 PlayStation Support via Twitter will no longer be available. To connect w/ PlayStation Support, visit https://t.co/XrvlucY4jr For support articles & self-help resources, visit https://t.co/RfTB4Wzxlp For support videos, visit https://t.co/9dKMRCgkY2
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) July 18, 2022