Vývojářské studio Platinum Games známé pro své zběsilé a výborné akční hry jako Nier Automata, série Bayonetta, Vanquish nebo Metal Gear Rising: Revengeance má aktuálně vyvíjet nový in-house engine, který jim údajně dovolí dělat větší, lepší a expresivnější hry.

V docela rozsáhlém rozhovoru s různými členy týmu tato informace zazněla a na tzv. PlatinumEngine se má pracovat už dva roky. Za rozhodnutím samozřejmě stojí snaha o vylepšení technologií, aby mohli vývojáři připravit kvalitnější a větší hry s menší námahou, zatímco se požadavky a očekávání hráčů zvyšují. Jedna z uvedených „novinek”, které bude engine umět, je možnost pro programátory, kteří nyní budou mít větší kontrolu nad animacemi.

Na to, jak bude engine vypadat v akci, si ještě budeme muset počkat. Dost možná uvidíme jeho první podobu v Babylon's Fall nebo Bayonettě 3, ale pravděpodobně si budeme muset počkat až na záhadný Project G.G. nebo cokoliv poté. Nový engine je ale rozhodně potěšující zprávou, protože jistá zastaralost je ve hrách od Platinum Games cítit. Pokud tak nyní budou jejich hry ambicióznější, mohly by nás čekat velmi pěkné časy.