Koncem loňského listopadu/novembra společnost Zynga udělala radost mnoha fanouškům Star Wars, kteří nemají Switch nebo kteří neradi hrají na mobilech, oznámením PC verze multiplayerové free-to-play střílečky Star Wars: Hunters. Ta vyjde na Steamu v rámci předběžného přístupu, jenž měl odstartovat 27. ledna/januára 2025. Zároveň bylo oznámeno, že od 13. do 16. 12. a od 10. do 13. 1. proběhne omezené víkendové testování, k němuž se může přihlásit každý, kdo na produktové stránce hry na Steamu kliknul na správné tlačítko.

První kolo testování zdárně proběhlo a nyní tvůrci ze studia NaturalMotion prozradili, jaký bude mít vliv na další vývoj. Vývojáři se na základě zpětné vazby hráčů rozhodli zaměřit na několik klíčových oblastí vylepšení, mezi něž patří například úprava citlivosti myši, řešení problémů s detekcí zásahů nebo přidání posuvníku FOV.

Vypadá to ale, že prosincový test zároveň odhalil, že všechno ještě není úplně v pořádku, protože představení novinek doprovází dvě spíše špatné zprávy. Autoři Star Wars: Hunters se rozhodli zrušit druhé kolo testování, jež mělo proběhnout od 10. do 13. ledna/januára, a posunout datum ostrého startu hry v Early Accessu. Aktuálně přitom nevíme, o jak velký posun se jedná, protože nové datum vydání oznámeno nebylo.

Bližší informace o nových plánech na vydání Star Wars: Hunters ve verzi pro osobní počítače se máme dozvědět později. Takže jestli se už těšíte na možnost zúčastnit se i na PC týmových bitev v arénách na planetě Vespaara, počítejte s tím, že tento měsíc na tu možnost nakonec nedojde.