Hra Space Engineers před nedávnem dostala nový update, který ve velkém optimalizuje hru a přidává pár vylepšení. Pojďme se společně podívat na to, co je nového.

  • Velká optimalizace výkonu hry, implementace více-vláknové fyziky HAVOC
  • Nový shader pro skla a další lesknoucí-se materiály
  • Opraveny chyby při pohledu ze třetí i první osoby, vylepšení obou kamer
  • Opraveny chyby způsobující desynchronizaci ve hře více hráčů
  • Opraveny efekty a stíny bodových světel
  • Odstraněna nadbytečná geometrie ve čtvrté misi oficiální kampaně
  • Opravena chyba programovatelného bloku při komunikaci s anténou
  • Opraveno několik chyb, kde náraz lodí do 3D objektu způsobovalo pád hry
  • Opraven blok umělé hmoty, který nespolupracoval s umělou gravitací.

Tím ovšem seznam změn nekončí. Opravena byla spousta dalších chyb, včetně těch způsobujících nefunkčnost a pád hry. Keen Software House má dále v plánu optimalizovat exploze, kolize, nárazy a planety, optimalizovat a zrychlit načítací obrazovky a snížit využití pamětí RAM.

Patch je dostupný od 1. června na platformě Steam.