Společnost Electronic Arts v Seattlu zakládá nové studio, které bude pracovat na akční adventuře s otevřeným světem. Studio zatím zůstává bez názvu, ale do jeho čela byl najat Kevin Stephens, bývalý manažer Monolith Productions.

Stephens má s tímto žánrem bohaté zkušenosti, v Monolithu vedl tým při vývoji her Shadow of Mordor a Shadow of War ze světa Pána prstenů. Na podrobnosti si musíme počkat. Samantha Ryan z EA uvedla, že se něco nového dozvíme během letošního podzimu. To už snad bude jasno, zda jde o novou IP nebo stávající franšízu od EA.

„Kevin je mimořádně talentovaný vedoucí a my se těšíme na jeho podporu při budování studia v Seattlu,“ dodala Laura Miele, ředitelka vývojových studií EA, a ujistila, že Stephensovy zkušenosti, talent a vůdčí schopnosti budou při formování nového týmu neocenitelné.

Přečtěte si také: EA neopouští PS4 a Xbox One: V nejbližší době žádné exkluzivity pro novou generaci

Samantha Ryan, která byla v 90. letech prezidentkou Monolith Productions a pracovala se Stephensem, je nyní senior viceprezidentkou a generální ředitelkou Electronic Arts. Ryan si uvědomuje, že v portfoliu EA chybí akční adventury s otevřeným světem. Při tom poukázala na úspěch Star Wars Jedi: Fallen Order od Respawnu a Mass Effect: Legendary Edition od BioWare. Závěrem vzkázala, že EA chtějí nabídnout nová dobrodružstvím fanouškům tohoto žánru.

V roce 2015 chtěli v Electronic Arts vytvořit gigantické akční hry ve stylu Grand Theft Auto a Assassin's Creed, ale to se nepovedlo. Akční adventura s otevřeným světem z universa Star Wars byla v roce 2019 zrušena.