Díky výtvarnému stylu, propracovanému světu a audiovizuální stránce se nám pohádková série Ori vryla do paměti. V nadcházejících měsících hodlá studio Moon zaujmout akčním RPG titulem No Rest for the Wicked, který má být rozsáhlý, viscerální a přinést svěží vítr do žánru Diabla.

No Rest for the Wicked má po vzoru série Ori zaujmout grafikou, příběhem a hratelností. Vývojáři vytvořili ostrov Isola Sacra celý ručně a zasadili ho do roku 841. O ostrov bojují povstalecké skupiny a vláda. Hráč se vžije do člena skupiny svatých bojovníků s nelehkým úkolem. V tomhle chaosu musí zastavit morovou nákazu. Jak správně očekáváte, zaplete se také do politických intrik.

V boji proti nákaze a monstrům využijete mystické síly. Tváří v tvář přesile budete spoléhat na obratnost. Tu bude ovlivňovat hmotnost vašeho vybavení. Z pohledu obtížnosti lze prý No Rest for the Wicked přirovnat k souls hrám od FromSoftware (naposledy Elden Ring). Rozdíl je pouze v tom, že tady hrajete z izometrického pohledu. Díky tomu byste měli mít lepší přehled. K dispozici bude řada zbraní s unikátním stylem. Zbraně a vybavení bude možné vylepšovat, případně nakupovat lepší u obchodníků.

Svět bude ovlivňovat dynamicky se měnící počasí a denní cyklus. Tvůrci chtějí, abyste se vraceli do již projitých oblastí, kde bude možné narazit na těžší protivníky s lákavější odměnou. Aby vše nebylo tak černobílé, tak po vašem skonu zůstanou někteří nepřátelé zraněni.

No Rest for the Wicked si první zájemci budou moci zahrát už 18. dubna/apríla, kdy bude hra dostupná v předběžném přístupu na Steamu. Plná verze dorazí i na konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Postupně bude přidán multiplayer a nový obsah, včetně lákavého endgamu.