Na jednu stranu Microsoft chce úspěšné hry. Na stranu druhou zavřel studio Tango Gameworks, které vytvořilo rytmickou akci Hi-Fi Rush. V japonském týmu dokonce vznikalo pokračování. A právě to přimělo Krafton domluvit se s Microsoftem a Tango Gameworks i s právy na Hi-Fi Rush koupit.

Maria Park z Kraftonu v rozhovoru pro Gamesindustry.biz potvrdila, že Hi-Fi Rush 2 vznikalo ještě pod Microsoftem. Krafton viděl build hry starý přibližně šest měsíců. Mělo jít o ambiciózní pokračování s cílem překonat jedničku. Pro ni prý tvůrci chtějí vytvořit ještě další dodatečný obsah.

Kdyby se do toho nevložil Krafton, tak by fanoušci Hi-Fi Rush byli teď smutní. Takhle se mohou těšit na druhý díl a možná i přídavek k tomu prvnímu. V plánu je rovněž verze pro Nintendo Switch. Hi-Fi Rush 2 se má poučit z nedostatků a mimo jiné nabídnout otevřenější svět.

„Nemyslím si, že půjde o zcela otevřený svět, ale spíše o dynamické prostředí,“ uvedla šéfka korporátního vývoje v Kraftonu. Vývojáři mají použít také pokročilejší technologie pro rytmickou akci, aby vše působilo plynuleji. U původní hry totiž hráči měli pocit, že pouze procházejí továrnami.

„Chtějí se ujistit, že [hra] předčí očekávání stávajících fanoušků,“ dodala Maria Park na konto vývojářů.

Připomeňme, že Microsoft si ponechal práva na značky Ghostwire: Tokyo a The Evil Within. Tak uvidíme, zda se k těmto dvěma titulům od Tango Gameworks v budoucnu vrátí. Jisté je, že díky Kraftonu má japonský tým pevnou půdu pod nohami. Společnost ho chce podpořit, aby mohl přinášet inovativní a vzrušující zážitky pro hráče.