Po Windows 10 a Xbox One exkluzivitě Grounded, kde se děti zmenší na velikost mravence a zažijí dobrodružství na svém dvorku, který budou chránit před pavouky, sršni a dalším otravným hmyzem, tu máme hru MicroMan. Ta se inspirovala i rodinné komedie Miláčku, zmenšil jsem děti z roku 1989.

Za projektem stojí polské studio Glob Games a má v plánu MicroMana vydat ve druhé polovině příštího roku pro PC. PlayStation 5, Xbox Series X a Nintendo Switch verze dorazí později.

I přes malý rozpočet chce MicroMan zaujmout a plánuje sledování paprsků (ray tracing) pro hezčí efekty nebo 60 snímků za sekundu. Hlavním hrdinou je laboratorní pracovník, jenž náhodou podstoupí experiment a zmenší se. Na hráči je, aby našel způsob, jak vrátit postavu do normálních rozměrů. Při tom zažije zajímavé a leckdy humorné situace, které si v běžném životě nedokážeme představit. MicroMan měří pouhých 10 centimetrů a musí podniknout dobrodružství ve světě obrů, vyhnout se lidem, aby ho nerozšlápli svými obrovskými podrážkami, utéct před velkými ježky, bojovat s pavouky a krysami nebo najít způsob, jak nastoupit do autobusu.

„V naší hře se podíváte na lidský svět z úplně odlišné perspektivy. Budete čelit situacím, na které by normální člověk ani nepomyslel. Připravujeme překvapivé, dynamické a současně mnohostranné dobrodružství. Vše s dávkou dobrého humoru. Dokonce i malá čivava se může stát obrovskou výzvou, nesmíte nic podcenit a pečlivě si naplánovat cestu přes město,“ píše se v tiskové zprávě. Ta připomíná i nutnost pít a jíst, abyste měli potřebnou sílu.

Představu mají vývojáři pěknou a zajímavou, jen budete muset při hraní skousnout horší grafickou kvalitu, tuhé animace a další nešvary, které se ale dají u indie hry pochopit.