Magazín · Novinky · ve středu 13. 7. 2022 09:34
Live service hra v kvalitě PlayStationu je cílem Jade Raymondové
Společnost Sony dokončila akvizici studia Haven, která byla oznámena letos v březnu. U té příležitosti jsme se dozvěděli, že se tým pod vedením zkušené Jade Raymondové hezky rozrůstá. Z 30 lidí to bylo na začátku letošního roku více než 60 a teď se Haven Studios rozrostlo na 106 zaměstnanců.
Jedním z nových zaměstnanců je Jalal El Mansouri, technický ředitel Rainbow Six Siege, který dříve pracoval s Jade pro Google. Do Havenu nastoupil před dvěma týdny a stal se vedoucím oddělení výzkumu a vývoje. Do něho studio investuje nemalé prostředky, včetně cloudu. Zaměřuje se na dlouhodobé investice v cloudu, protože věří, že to změní způsob, jakým se hry vytvářejí. Plus si všichni užívají spolupráci s Markem Cernym, hlavním architektem PlayStationu.
It's official! The agreement to acquire Haven has closed. Welcome to the PlayStation Studios family, @HavenStudiosInc! pic.twitter.com/rLFjsRYWdy
— PlayStation (@PlayStation) July 11, 2022
Oficiálně víme, že v Havenu pracují na exkluzivní hře pro PlayStation 5, která bude živou službou (live service). Jade si dala za cíl vytvořit takový titul, ale s grafikou na úrovní PlayStationu, kterou hráči očekávají. K tomu jim má dopomoci práce v cloudu, na kterém celý tým od začátku stavěli.
Do live service chce Sony postupně investovat více peněz a nevytvářet pouze příběhové hry pro jednoho hráče. Kvůli tomu koupila Bungie, tvůrce Destiny.