Morfujeme! Tedy ne tak úplně. Morphies Law není hra na motivy Power Rangers, přesto jejím základem je morfování. Střílením do ostatních hráčů kradete hmotu z jejich těla a přenášíte ji na své tělo. Hmota se přenáší z příslušné části soupeřova těla na odpovídající část vašeho těla. Takže pokud budete ostatní hráče střílet do hlavy, vaší postavě vyroste obří hlava, zatímco soupeři může téměř zmizet. Touto mechanikou chtějí vývojáři docílit férovosti zápasů, aniž by museli oddělovat zkušené a nezkušené hráče. Těm, kteří budou úspěšní, vyroste tělo takovým způsobem, že budou jednoduchými cíli, a naopak ty neúspěšné bude díky zmenšení těžké trefit.

Sbíráním hmoty v zápase zvětšujete týmového maskota. Vyhrává tým, který má na konci zápasu vyššího maskota. Tato herní mechanika se dá využít i v týmové taktice. Friendly-fire totiž vašemu maskotovi neubírá výšku, ale i tak přenáší hmotu z jednoho hráče na druhého. Tudíž si celý tým může vytvořit jednoho prcka, který nebude mít problém se dostat do nejmenších skulin na mapě a získat tak výhodu vůči protivníkům.

Velikost různých částí těla také ovlivňuje jejich funkci a efektivitu. Větší nohy znamenají vyšší skok, větší chodidla zase zefektivňují dupání na nepřátele. Celkově se s těly postav dá dost vyhrát. A hráči si v týmu mohou své roboty přizpůsobovat tak, aby každý měl jiné taktické výhody.

Hra bude multiplayerová FPS se zápasy 4v4 hráčů. Součástí budou klasické módy jako team deathmatch, ale také nové módy přizpůsobené mechanice kradení hmoty. Morphies Law vyjde tuto zimu nejdříve na Nintendo Switch, později i na PC.