Herní průmysl už dlouhodobě patří mezi jedny z nejvýdělečnějších po celém světě. Není tak divu, že se společnosti, které mu dříve nevěnovaly velkou pozornost, snaží ukrojit kus svého koláče. Amazon se o to snaží se svou herní divizí a nedávno se i Netflix nechal slyšet, že něco takového plánuje. Další na řadě je americké komiksové nakladatelství Dark Horse.

To oznámilo spuštění jejich nové divize – Dark Horse Games – s cílem přinést „radost a zábavu díky portfoliu Dark Horse Comics plného více než 425 příběhových, diverzních a unikátních světů a postav tím, že je [přenese] do her,“ jak se dá dočíst na prozatím jednoduchém oficiálním webu.

Přečtěte si také: Chystá se Netflix dobýt herní průmysl? Streamovací gigant hledá odborníka

Mezi takové světy a postavy, o kterých se mluví, patří značky jako Hellboy, Sin City a 300 od Franka MIllera, Umbrella Academy, Polar, Lady Killer, Emily the Strange, Usagi Yojimbo, Resident Alien a další. Dark Horse se nicméně nemá snažit všechny hry udělat vlastnoručně a jde na to poměrně chytře.

S nejprominentnějšími herními společnostmi jedná o přenesení těch nejpopulárnějších značek na různé platformy (PC, konzole a mobily) v rámci následujících několika let. Méně známé a starší značky si ovšem nechá pro své interní studio a zaměří se na jejich oživení pro herní trh. Po boku těchto her navíc plánuje vydávat další multimediální obsah.

V rozhovoru pro GamesBeat se generální manažer nové divize, Johnny B. Lee, nechal také slyšet, že jednání s některými studii už je v pokročilém stádiu. „Pokud všechno půjde dobře, uvidíte některé dost velké postavy Dark Horse Comics v tříáčkových hrách maximálně koncem prvního čtvrtletí příštího roku,“ dodal závěrem.