Zbývá přibližně měsíc do zakousnutí Vampyra do našich herních těl a novinky nepřestávají přicházet. Kromě nedávno zveřejněných hardwarových nároků jsme se nově dozvěděli, že (podobně jako u Life is Strange, na němž studio Dontnod pracovalo) vaše činy budou mít své následky

Co se týče zabíjení NPCček, měli byste si dvakrát rozmyslet, jestli se skutečně rozhodnete ukončit něčí život, či nikoliv. Jakmile někoho zabijete, nebude cesty zpět. Bude to nezvratná smrt. Novinku sdělil výpravný ředitel vývoje Stephane Beauverger pro Xbox Magazine.

"Herní zkušenost zde je taková, že když někomu vezmete život, nebude cesty zpět. Nebudete moci načíst předchozí save. Jakmile nějaké NPCčko zabijete, do dokončení příběhu je s ním amen," řekl Beauverger. Bude to tedy na pováženou, jak se rozhodnete. Autosave bude mít ve Vampyrovi, zdá se, velkou moc. Po každé zmíněné smrti se Vampyr uloží a nepůjde jej obejít... Dokud tedy nepřijde nějaký komunitní mód, jenž tuto funkci nějak obejde. Ale to je polemizace. A taky by to narušilo slibovaný zážitek.