Remedy je známo pro své nevšední příběhové hry jako je Alan Wake, Control či Quantum Break. Letos to ale zkusili a přinesli nám kooperační střílečku FBC: Firebreak. Uspěla?

Popravdě moc ne. U hráčů i kritiků si vysloužila spíše záporné hodnocení, a i když to vývojáři nevzdávají a přinášejí různé aktualizace i opravy, stále hra nenaplňuje očekávání finské firmy. Ani poslední velký update Breakpoint nepomohl.

„Společnost Remedy vykazuje nepeněžní snížení hodnoty kapitalizovaných nákladů na vývoj a alokovaných nakoupených publikačních a distribučních práv souvisejících s hrou FBC: Firebreak,“ říká generální ředitel Remedy Tero Virtala.

 „Zatímco vyvažujeme budoucí investice do titulu, pokračujeme ve vývoji a vylepšování hry v souladu s naší aktualizovanou dlouhodobou prognózou prodeje,“ dodává na stránce pro investory.

Z celkových prodejů, včetně odměn za přidání hry do služeb PlayStation Plus Extra/Premium a Game Pass Ultimate, se hra ještě nezaplatila. Náklady na vývoj, propagaci a vydání nejsou ani zdaleka zaplaceny a otázka je, jestli vůbec kdy budou. Podle mého názoru hru ještě chvíli nechají a poté ji ukončí. Remedy se soustředí na jiné projekty, mezi nimiž je i pokračování hry Control či remake prvních dvou dílů Max Payne, na kterých spolupracují s Rockstarem.