Magazín · Novinky · v úterý 17. 12. 2019 10:11
Ghost of Tsushima největší hrou studia Sucker Punch
Ghost of Tsushima je pravděpodobně poslední velkou exkluzivitou pro PlayStation 4. Akční adventura zasazena do feudálního Japonska vyjde v létě příštího roku. Dlouhé čekání - k oznámení došlo již v roce 2017 - omlouvá nový komunitní manažer Andrew Goldfarb. Ten se ke studiu Sucker Punch Productions přidal v březnu/marci 2019 a jako první nás ujišťuje, že jsme z otevřeného světa zatím viděli jen malou část. Prý nás toho čeká mnohem více. Důkazem je i skutečnost, že Ghost of Tsushima je největší hrou, kterou kdy v Sucker Punch vytvořili. Pracují na ní více než 5 let. Předtím vytvořili zejména sérii inFamous a ve svém portfoliu mají i Sly Coopera pro PS2.
V pátečním traileru z The Game Awards 2019 (ke zhlédnutí nahoře) se vývojáři zaměřili na prezentaci hlavního hrdiny Jina. Tenhle samuraj bude nucen přijmout jinou identitu, aby zachránil svůj domov. Na začátku hry je Jin samurajem, postupně se ale naučí nové dovednosti a osvojí si taktiku, která se nepodobá samurajskému umění. V nadcházejících měsících se máme o jeho proměně dozvědět více informací, stejně tak o hrozbách, kterým čelí, a spojencům, kteří mu při jeho cestě pomáhají.
Vraťme se ještě k otevřenému světu. Podle dřívějších informací nás čeká rozmanitý svět ostrova Tsushima roku 1274, který zažívá krušné časy kvůli mongolské invazi. Jin má být jediný, kdo může svůj domov zachránit. Vývojáři chtějí, abychom se ponořili do příběhu a užili si krásy otevřeného exotického světa. Z toho důvodu má být ve hře minimum značek/ikonek a bude pouze na nás, kam se podíváme a co prozkoumáme. Nikdo nás například nebude nutit podívat se do tajemného bambusového lesa. Když ale na toto místo zavítáme, můžeme objevit něco nového.