Z Ghost of Tsushima se pomalu stává jeden z nejočekávanějších titulů nadcházející doby. Až do letošní E3 se o něm nic moc nevědělo, ale po ukázaných záběrů z hraní a mírném dávkování novinek okolo sebe budí stále větší pozornost. Nedávno se nechali vývojáři slyšet o vytvořeném světě Cušimy, který budete moci prozkoumat křížem krážem, a vždy něco najdete. Tentokrát přišli s tím, že Ghost of Tsushima bude přikloněný jak k akčně laděným hráčům, tak k tichošlápkům. Sdělil to v rozhovoru pro GamingBolt jeden ze spoluzakladatelů studia Sucker Punch, Chris Zimmerman.

Zimmerman prozradil, že Ghost of Tsushima umožní hráčům vybrat si mezi stealthem a ráznějším přístupem. Nic také nebrání tomu oba styly průběžně kombinovat

"Je to čistě na vás, vážně. Jedná se o hru s otevřeným světem, kde si můžete vybrat svoji cestu. Hra je přizpůsobená pro hráče s různými styly hraní. Jestliže chtějí něco jinak, umožníme jim to. Jsou tu lidi se samurajským přístupem, kteří vejdou do dveří a řeknou: 'Tak pojďte.', a také tu jsou hráči duchové, jenž nechtějí být viděni."

Zimmerman podotknul, že se ve hře nachází situace, které vás nabádají buď k jednomu, nebo onomu stylu, ale výsledná strategie je čistě na hráči samotném.