Jihokorejské studio Shift Up Corp při propagaci nadcházející PlayStation 5 exkluzivity Stellar Blade vsadilo na proporce modelky Shin Jae-eun, která se stala předlohou pro sličnou hlavní hrdinku. O to překvapivější je absence dnes už tradičního fotografického režimu. Ten umožňuje zachytit nezapomenutelné momenty z her, různě upravit snímek, změnit kameru, přidat filtry atd.

Kim Hyung Tae rozhodnutí vysvětlil soustředěním se na dokončení hry. V rozhovoru pro japonský magazín Famitsu dodal, že pokud bude dostatečný zájem o foto režim, tak na to budou reagovat. Nedělají to schválně? S ohledem na dostupné kostýmy, které pokrývají velice malou část hlavní hrdinky, jim musí být jasné, že hráči se budou fotografického módu dožadovat. Zatím to budou muset řešit přes tlačítko Share a úpravu fotky v jiné aplikaci.

Ale není to jen o tom, jak Eve ve hře vypadá. Když zvolíte kožený oblek, který toho hodně odhaluje, ztrácíte štít, při souboji utrpíte velké poškození a můžete rychle zemřít. S atraktivním vzhledem souvisí také správná fyzika pohupujících se částí těla a vlajících vlasů. Vše do sebe musí správně zapadnout, jinak by hráče mohly nedokonalosti rušit.

Vývojáři chtějí, aby si hráči hraní Stellar Blade užili se vším všudy. Ať už jde o vyzývavé oblečky hlavní hrdinky, rychlé a krvavé souboje nebo příběh. I když se to nemusí zdát, bitvy budou vyžadovat pozornost před nepřátelskými útoky, vyhodnocování situace a správné reagování. Zda se to vše podaří skloubit do uceleného a zajímavého herního zážitku, to se dozvíme 26. dubna/apríla letošního roku, kdy Stellar Blade vychází na PS5.