Epic Games oznámilo akvizici studia Psyonix, vývojáře úspěšného "auto-fotbalového" titulu Rocket League. V oficiálním oznámení na webu studia Psyonix vývojáři zmiňují, že v nejbližší době se akvizice studia nijak na hře neprojeví. Ke konci roku 2019 má však Rocket League vyjít na Epic Games Store. Poté by mohlo dojít i k tomu, že hru nebude nadále možné zakoupit na Steamu, ačkoli tato informace nebyla Epicem zatím oficiálně potvrzena. Z jejich tiskové zprávy však víme, že stávající hráči budou i nadále dostávat na Steamu budoucí herní aktualizace, což pozastavení prodejů silně naznačuje. Samotná hratelnost hry by se zatím měnit neměla.

Psyonix dále zmiňují, že akvizici vnímají jako skvělý krok ke zlepšení ekosystému Rocket League e-sportu, jelikož budou mít k dispozici více prostředků. O tom se prý budeme moct přesvědčit sami například 21.-23. června, kdy dojde k vyvrcholení sedmé sezóny Rocket League Championship Series (RLCS).

Psyonix byli vždycky součástí rodiny Epic. Jsme rádi, že nyní tomu tak je oficiálně.

Ačkoli může akvizice působit náhle, obě studia mají už dlouholetou společnou historii. Psyonix pomáhali s vývojem titulů založených na Unreal Engine, mezi které patří například i Unreal Tournament 2004. "Psyonix byli vždycky součástí rodiny Epic. Jsme rádi, že nyní tomu tak je oficiálně.", tvrdí Epic Games CEO Tim Sweeney. K tomu se vyjadřují i Psyonix vývojáři: "Pořád jsme ten samý tým, kterým jsme vždy byli, ale tentokrát za námi stojí Epic Games s jejich silou a zkušenostmi!". K uzavření dohody by mělo dojít na přelomu května a června tohoto roku.