Magazín · Novinky · v sobotu 11. 7. 2020 19:29
EA Sports UFC 4 oficiálně oznámeno, ale na novou generaci konzolí zatím nemyslí
Společnost Electronic Arts představila své nové MMA. EA Sports UFC 4 vyjde 14. 8. letošního roku na PlayStation 4 a Xbox One. Hlavními hvězdami jsou Jorge Masvidal a Israel Adesanya, zatímco u UFC 3 z roku 2018 to byl Conor McGregor.
EA Sports UFC 4 se soustředí na Real Player Motion Technology (zkráceně RPMT) a tvůrci hodlají hráčům nabídnout akci v oktagonu z lepších úhlů kamer, aby více pocítili vzrušení a adrenalin. Příjemným zpestřením jsou venkovní arény na dvorku a zápasníci budou odemykat různé kosmetické doplňky, kterými budete upravovat jejich vzhled, včetně srandovních pokrývek hlavy.
Do EA Sports UFC 4 se vrací režim kariéry ve stylu Fighter Evolution. Váš bojovník během zápasů bude získávat dovednosti a každým kolem se zlepšovat. Nechybí spousta kompetitivních režimů: Fight Now, Custom Fight Now, Stand and Bang, Knockout a Tournament.
Zajímavé je, že vývojáři prozatím nemyslí na novou generaci konzolí. Nate McDonald uvedl, že jeho tým je nadšený z nových technologií, ale jejich cílem nyní je nabídnout nejlepší zážitek z bojové hry na současné generaci konzolí. Později se zaměří na příležitosti, které nabízí PlayStation 5 a Xbox Series X.
Kreativní ředitel Brian Hayes zase mluvil o zpětné kompatibilitě, díky níž si budou moci EA Sports UFC 4 pravděpodobně majitelé PS5 a Xboxu Series X zahrát. Jak se ale zdá, tak nejspíš nedostanou hned na začátku nějaké to vylepšení.
„Ještě jsme neměli příležitost to vyzkoušet a zjistit, zda je pro využití zpětné kompatibility nutná další vývojová práce, ale doufáme, že tato funkce umožní zahrát si UFC 4 na páté generaci konzolí,“ řekl Hayes.
Přečtěte si také: Nová generace konzolí posune sportovní hry od EA velký krok kupředu
Jde o zvláštní rozhodnutí, když vezmeme v úvahu, že FIFA 21 i Madden NFL 21 budou bezplatně pro PS5 a Xbox Series X vylepšeny. Možná v tom hrají roli prodeje. EA Sports UFC není tak populární jako FIFA nebo Madden NFL a vývojáři tudíž nemají potřebné kapacity, aby vše stihli. Bojím se, že stejnou taktiku zvolí EA i u NHL 21.