Když zapomeneme na 30 snímků za sekundu, tak Dragon’s Dogma 2 vypadá zajímavě. Pro hru bylo vytvořeno přes 1000 postav, se kterými budeme moci komunikovat a rozhodnout o jejich osudu. To zahrnuje možnost je zabít. To šlo už v původním díle, kdy se zabité postavy po čase do hry vrátily. Tentokrát nebudou oživeni automaticky. Místo toho je ve hře márnice, kde se skladují mrtvoly, které lze oživit.

„V Dragon’s Dogma 2 mohou NPC umírat, a když zemřou, neoživnou a jsou převezeni do márnice. Stejně jako v původním Dragon’s Dogma lze na NPC použít předmět pro oživení Dragon's Heartbeat. Pokud například zemře nehratelná postava, kterou nutně potřebujete k dokončení mise, můžete ji oživit,“ prozradil Hideaki Itsuno v rozhovoru pro 4Gamer.net.

Vývojáři se takto rozhodli, aby hra působila realističtěji. Tak se nedivte, až budete plnit nějaký úkol a budete upozorněni, že postava je mrtvá. V márnici je potom nutné si dávat pozor, kohože to oživujete. Abyste si nespletli mrtvoly.

Dalším milým překvapením je velice detailní editor postav. Ten byl minulý týden zpřístupněn ve formě demoverze. Hráči na počítačích a konzolích se činili a vytvořili úžasné postavy, včetně známých tváří. Někdo vytvořil postavu připomínající Willema Dafoea a Todda Howarda. Pak jsou tady zdeformovaní tvorové, například ten s velkým krkem a dvojitou bradou, stejně tak Shaggy ze Scooby-Doo.

Pokud si chcete také vytvořit svého hrdinu a družinu, tak aplikaci Character Creator and Storage najdete na Steamu, PlayStation Store a Xbox Store. Uložit si můžete pět hlavních postav a pět vedlejších, které poté načtete v plné verzi. Ta vyjde 22. března/marce.