Death Stranding je netradiční hra. Pokud jste se dokázali přenést přes „walking simulátor“ a neodradilo vás doručování nákladů, tak jste si užili zajímavý příběh a poutavou atmosféru. Na tyhle dvě věci budou chtít jistě vývojáři navázat ve druhém dílu, ale současně hodlají přinést i něco nového.

Hry od Hidea Kojimy dokážou překvapit. Stejné to má být i u Death Stranding 2 (pracovní název). Sám Kojima tvrdí, že nepůjde o tradiční pokračování.

„Technologie se za poslední tři roky opravdu zlepšila. Věci, které byly dříve nemožné, jsou nyní možné. Takže jsme si kladli opravdu velké výzvy. V tomto smyslu to není jen obyčejné pokračování,“ prohlásil japonský autor v Brain Structure Podcastu.

I když zatím nemůže o hře moc mluvit, dodal jednu důležitou věc: „Věřím, že si Sama spousta lidí oblíbila, a doufám, že se tito lidé do Death Stranding 2 vrátí. A abych oslovil i lidi, kteří nehráli jedničku, udělal jsem hru nostalgickou, ale zároveň novou.“

Death Stranding 2 se tedy nemá držet tradičního formátu. To naznačuje nové mechanismy a nové herní prvky, které zaujmou staré i nové hráče. Zatím jsme ze hry viděli pouze delší trailer, kde se objevuje viditelně starý Sam Porter Bridges (hraje Norman Reedus).

Death Stranding 2 bylo oznámeno pro PlayStation 5 bez data vydání. První díl vyšel nejprve na PS4 a poté se dostal na PS5 a PC.

Připomeňme, že nedávno Kojima oznámil také filmovou adaptaci Death Stranding.