Pokračování Death Stranding je zahaleno mlhou, která zhoustla po prvním traileru. Ten přinesl spoustu otázek, na které možná nebudeme znát odpovědi do samotného vydání. Hideo Kojima přesto burcuje a zdůrazňuje velký význam využívání nových technologií při vývoji. Díky vylepšenému motion capture se má vizuální stránka hry dostat na novou úroveň.

„Nemohu prozradit příliš mnoho, ale používáme poměrně složitý nový systém skenování, se kterým si Elle [Fannig] nakonec užila docela dost zábavy,“ prozrazuje Kojima ve svém podcastu Brain Structure. Ze začátku proces skenování byl pro herečku obtížný, ale později si ho užila.

Výsledek měl herečku hodně překvapit, prý nechtěla věřit tomu, že by hra mohla být až tak realistická. I z toho důvodu tvrdí, že má Death Stranding 2 blíže k filmu než ke hře. Zejména, když přičteme plnohodnotný příběh.

V podcastu ještě vykresluje Kojimu jako perfekcionalistu, jenž není nikdy spokojen a snaží se vše dotahovat do konce. Už teď ale má Death Stranding 2 vypadat úžasně a působit reálně.

Informace z rozhovoru navazují na dřívější informace. Kojima se před časem pochlubil využitím technologií, které nebyly použity u původního Death Stranding. Navíc se japonský tvůrce netají láskou k filmům. Vše tak do sebe hezky zapadá.

„Technologie se za poslední tři roky opravdu zlepšila. Věci, které byly dříve nemožné, jsou nyní možné. Takže jsme si kladli opravdu velké výzvy. V tomto smyslu to není jen obyčejné pokračování,“ prohlásil nedávno Kojima.

 „Věřím, že si Sama spousta lidí oblíbila, a doufám, že se tito lidé do Death Stranding 2 vrátí. A abych oslovil i lidi, kteří nehráli jedničku, udělal jsem hru nostalgickou, ale zároveň novou,“ dodal Kojima.

Death Stranding 2 bylo oznámeno pro PlayStation 5 bez data vydání. První díl vyšel nejprve na PS4 a poté se dostal na PS5 a PC.