The Blood of Dawnwalker si neklade za cíl být dalším obřím AAA titulem, ale kvalitou se chce přiblížit špičkovým hrám, jako byl Zaklínač 3: Divoký hon. A není to náhoda – kreativní ředitel Mateusz Tomaszkiewicz i zakladatel studia Rebel Wolves Konrad Tomaszkiewicz dříve pracovali právě v polském CD Projektu Red.

Zatímco mnohé moderní hry sází na masivní otevřené světy a stovky hodin obsahu, Dawnwalker zvolí jiný přístup. Tomaszkiewicz v rozhovoru pro GamesRadar uvedl, že ačkoliv jejich tým nepatří mezi velká studia, kvalitou chtějí držet krok s nejlepšími.

„Míříme na kvalitu odpovídající AAA titulům, protože to je prostředí, ze kterého pocházíme – chceme dosáhnout úrovně Zaklínače 3,“ říká Tomaszkiewicz. „Na druhou stranu nechceme vytvářet masivní hru s desítkami hodin obsahu. Jsme menší studio, je to náš první projekt, a proto se soustředíme na kompaktnější zážitek, který ale bude po všech stránkách propracovaný.“

Odhadovaná délka hry se pohybuje mezi 30 až 40 hodinami, přičemž vývojáři chtějí udržet příběh v pevně stanoveném časovém rámci. Hráč totiž bude mít pouhých 30 dní a nocí na dokončení své mise, což omezuje možnost prodlužování hry.

Tomaszkiewicz se zároveň vyjádřil k otázce, zda velikost hry určuje její status: „Zaklínač 3 nabízel přes 100 hodin obsahu, někteří hráči v něm strávili i 200 nebo 300 hodin – srovnávat s tím jakýkoliv menší titul je šílenství. Ale je opravdu velikost hry tím správným měřítkem? Jsou tu hry jako Call of Duty, které nemají stovky hodin obsahu, a přesto je nikdo nenazývá indie nebo AA tituly.“

The Blood of Dawnwalker se odehrává ve 14. století v Evropě zdecimované válkami, morem a upíry, kteří se stali dominantní silou světa. Hra zatím nemá stanovené datum vydání, ale studio Rebel Wolves slibuje, že v létě se dočkáme detailního představení hratelnosti. Titul míří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.