Čeká nás zklamání jako Concord? Další odpadlík ze série Call of Duty chystá hrdinskou střílečku. Project Ethos se ale od podobných her odlišuje systémem vývoje postav. Zaměřuje se na extrakci a týmový boj.

Project Ethos se odehrává v podsvětí. Zaujmout chce systémem vývoje postav. Hráč během hraní nachází náhodná vylepšení, která mohou zásadně změnit styl hry. Tyhle změny se nazývají evolucí a jsou jedinečné pro každou postavu. Například odstřelovače můžete vyvinout v bojovníka zblízka nebo z podporovatele udělat „mocného osamělého vlka“. Svého hrdinu měníte v reálném čase, abyste ho přizpůsobili svému hernímu stylu.

Vývojáři tvrdí, že v Project Ethos budete neustále bojovat o jádro, podobně jako v extrakčních střílečkách. Tady musíte vytěžit jádro, abyste si odemkli vylepšení. V každém zápase se budou měnit dovednosti, mise a výzvy. Je pouze na vás, zda se budete soustředit na to, abyste jádro dostali do bezpečí, nebo zda budete více riskovat a pomůžete svému týmu dostat se na vrchol žebříčku.

Hra nabízí dva hlavní režimy. Klasický Trials s nepřetržitým bojem o sbírání jádra, extrakci a odemykání mocných vylepšení. A kompetitivní turnajový režim Gauntlet zaměřený na týmový boj, vylepšování hrdiny v každém zápase a snahu zůstat jako poslední naživu.

První hráči se mohou s Project Ethos seznámit již nyní. V USA a Evropě se o víkendu pořádají komunitní playtesty na PC přes Steam. Kódy se rozdávají na Twitchi.

Project Ethos vytváří studio 31st Union. Pod společností 2K Games ho v únoru/februári 2019 založil Michael Condrey, spoluzakladatel Sledgehammer Games, kde vzniklo Call of Duty: Advanced Warfare a Call of Duty: WWII. Condrey má zkušenosti s Dead Space a ve Sledgehammer Games chtěl vytvořit Call of Duty z pohledu třetí osoby s hororovějšími prvky. To mu ale nevyšlo.