Práce na seriálu The Last of Us přivedla Neila Druckmanna k nové myšlence, kterou chce zúročit v dalším projektu. Spisovatel, kreativní ředitel, designér, programátor a spolupředseda Naughty Dog si práci na adaptaci s Craigem Mazinem užil, ale teď se musí soustředit zase na svou hlavní práci. Při té využije nově získané zkušenosti.

Prozradil to v rozhovoru pro The New Yorker, kde také zaznělo, že nová hra pro PlayStation 5 od Naughty Dog bude strukturovaná více jako televizní seriál. Žádný jiný titul tohoto amerického studia nebyl takto tvořen. Poprvé také využije tým scenáristů. Dříve psal Druckmann scénáře sám, případně mu pomáhal jeden člověk. Neznamená to ale, že půjde o epizodický titul.

Druckmann pokračuje v najímání lidí z filmového a televizního průmyslu. Dokonce měl do Naughty Dog lanařit jednoho z kameramanů seriálů The Last of Us od HBO. Očekává se, že se postupně budou prolamovat bariéry mezi videohrami a Hollywoodem, lidé z obou odvětví budou spolupracovat, což už si Naughty Dog vyzkoušeli, když na soundtracku prvního The Last of Us pracoval oscarový skladatel Gustavo Santaolalla, zatímco pro druhý díl byla angažovaná Halley Gross, scenáristka seriálu Westworld.

Oficiálně v Naughty Dog chystají samostatný multiplayerový projekt zasazený do světa The Last of Us. Tím hlavním je ale neoznámený titul pro PS5, který je buď The Last of Us Part 3, nebo úplně nová značka.