Ray Tracing se pomalu stává standardem, jenže je přidáván do většiny nových her, ale podporují ho i některé starší. Letošní Call of Duty není výjimkou. Nyní nám Nvidie představila Ray Tracing v multiplayerovém modů Gunfight.

Samotný Ray Tracing ve hře byl ukázán už dřív. Konkrétně v červnu tohoto roku. Hra bude disponovat ray-tracingem v reálném čase s rozhraním DirectX, technologií adaptivního stínování NVIDIA a dalšími pokročilými herními technologiemi firmy NVIDIA.

Matt Wuebbling, ředitel marketingu GeForce ve společnosti NVIDIA, říká: „Společnost NVIDIA je hrdá na to, že na tomto epickém vývoji úzce spolupracuje a že přispívá k vytvoření tohoto pohlcujícího zážitku. Naše inženýrské týmy úzce spolupracovaly s Infinity Ward, aby bylo možné technologie NVIDIA RTX použít pro zobrazování realistických efektů a úžasného prostředí, které hra Modern Warfare nabízí.

Funkce ray tracingu se stává více a více populární, čehož si všimly i společnosti Sony a Microsoft. Proto se můžeme těšit na tuto funkci i u nadcházejícího PlayStationu a Xboxu.

CALL OF DUTY: MODERN WARFARE BETA ROZPIS:

  • PlayStation 4 beta pro lidi, kteří si hru předobjednali: 12. až 13. září
  • Veřejná beta u PlayStationu 4: 14. až 16. září
  • PC a Xbox One beta pro lidi, kteří si hru předobjednali: 19. až 20. září (během tohoto období mohou hrát i všichni majitelé PS4)
  • Veřejná beta pro všechny platformy: 21. až 23. září