Postapokalyptická automobilová bezplatná online akční hra Crossout s vydáním velké aktualizace přechází na inovativní Targem Engine 2.0, oznamuje společnost Gaijin Entertainment.

Podle tiskové zprávy měli vývojáři přepracovat každý aspekt hry: osvětlení a stíny, vizuální efekty, fyzický model, barvy, rozhraní a ovládací prvky, zvukové efekty a další věci. Důležitou informací pro současné hráče je, že systémové požadavky zůstaly stejné.

Aktualizace se jmenuje Crossout: Supercharged a vyjde 25. 10. tohoto roku.

Díky technologii Global Illumination implementované v Targem Engine 2.0 hra nyní přesně vypočítá odražené a rozptýlené světlo, takže obraz ve slabě osvětlených a zcela zastíněných oblastech bude vypadat opravdověji.

„Ke správnému vykreslení stínů a odrazů objektů jakékoli velikosti a na jakémkoli povrchu včetně vody se používají technologie kontaktních stínů (SSC) a místních odrazů prostoru na obrazovce (SSLR). Efekty následného zpracování jako Motion Blue, Lens Flare a Bloom ještě více přibližují obraz ve hře ke skutečnému životu a napodobují práci zařízení pro natáčení fotografií a videí. Všechny tyto změny budou dostupné na všech platformách, včetně PlayStationu 4 a Xboxu One,“ uvádí tisková zpráva.

„V Crossout Supercharged bude každé postapokalyptické obrněné vozidlo pečlivě poskládané hráčem z tisíců dostupných částí. Díky nové fyzice kol a chování kamery je jízda pohlcující a pocit z rychlosti intenzivnější. Odpružení bude nyní realisticky reagovat na zatáčky, prudké rozjezdy nebo zastavení a jízdu přes překážky. Interakce s prostředím je nyní také realističtější, s lepší simulací trakce a novými efekty, jako je skluz při rozjezdu vozidla. Výbuchy se také staly velkolepějšími, rozmanitějšími a důvěryhodnějšími: části odlétající ze zničeného obrněného vozidla jsou reálnější, na zemi zůstává ohořelý stroj a stopy ohně, následky destrukce generátorů, motorů a sudů s palivem byly přepracovány.“

„Mnoho částí vozu bude nyní fungovat jinak a také bylo aktualizováno schéma ovládání a rozhraní ve hře. Pohodlněji se budou používat například vozidla s podvozkem, který vám umožní pohybovat se jakýmkoli směrem, jako jsou mechanické nohy nebo vznášedla. Nyní je mohou hráči otáčet a ostřelovat způsobem typickým pro střílečky, díky čemuž je ovládání mnohem pohodlnější, zvláště na konzolích. Kromě toho byly vylepšeny animace a efekty pro vznášedla a tyto stroje se nyní budou chovat realističtěji, protože každý pohyb bude brát v úvahu polohu svého těžiště. Nohy také dostaly aktualizovanou fyziku pohybu, která realističtěji zohledňuje hmotnost.“

Další a podrobnější informace budou zveřejněny v následujících týdnech.