Většina postapokalyptických her je zasazena do Severní Ameriky. Vývojáři z australského studia Drop Bear Bytes se ale rozhodli využít prostředí, které dobře znají, a ukázat nám jeho stinnou stránku v příběhovém RPG titulu Broken Roads. Ten se zrodil z lásky k tradičním počítačovým hrám na hrdiny.

Broken Roads se odehrává v postapokalyptické západní části Austrálie a vychází z reálných lokací. Hra slibuje promyšlený a dospělý příběh s vlastním systémem morálního kompasu. Ten umožní činit volby, jež hráče povedou čtyřmi filozofickými cestami: Humanistická, Utilitární, Machiavellistická a Nihilistická. Každá z těchto cest bude mít své specifické vlastnosti a ovlivní příběh, úkoly a hratelnost.

Zapomeňte na třídy. Ty by vás akorát omezovaly. Tvůrci chtějí přinést neomezené možnosti rozvoje postavy skrz zmíněný morální systém. To je jedna z originálních RPG mechanik, kterou doplní další, včetně těch tradičních. Souboje budou taktické a tahové, grafika ručně kreslená a svět navzdory zpustošení má být propracovaný a obsahově bohatý.

Zdá se, že se v Drop Bear Bytes inspirovali u Disco Elysium, což nebude na škodu. Uvidíme. Vydání je v plánu na rok 2022 pro PC a nespecifikované konzole.

Na projektu pracuje také designér Colin McComb, který stál u zrodu Falloutu 2 a má prsty také v Planescape: Torment a scénáři Wasteland 2 a Wasteland 3.