Není tomu ještě ani týden od vydání nové sezóny do Apexu a Respawn nám již představil první změny ve vybalancování hry a questů. 

Jako první se podíváme na změnu balance hry. Jedná se první nerf druhé sezóny a hráči na ní nemuseli ani dlouho čekat. Jedná se o nerf na Hop-up Disruptor rounds

Je to přeně ten Hop-up, co zvyšoval poškození vůči shieldu. Dá se použít na alternator a RE-45. Nerf spočívá ve snížení poškození: z 2,26 se nyní snižuje na 1,7. Nejedná se o velkou změnu, ale dle vývojářů by to momentálně mělo do hry přinést větší balanc. 

Určitě to nebude první zeslabování schopností, co ve hře uvidíme. Již příští týden mají vývojáři začít hodnotit veškeré změny a jejich dopad na hru, takže uvidíme, jak moc ještě nerf hammer dopadne.  

Druhou změnou si prošly daily questy. Nyní už totiž jejich součástí nebudou questy, které se týkaly jakékoliv zóny. Vývojáři zjistili, že tyto questy měly nepříjemný dopad na hru. Hráči totiž hru často sabotovali jen kvůli tomu, aby se dostali blíž k dokončení.

Poslední změnou která se v updatu objevila, i když jen dočasně, je deaktivace trestu za brzký odchod. Respawn se tak rozhodl kvůli bugu, který se ve hře objevoval. Zároveň ale prohlásil, že nadále bude zaznamenávat odpojování dřív ze zápasu a vyhrazuje si právo hráče, co se v čase deaktivace odpojovali, potrestat po znovuobnovení systému.