Herní průmysl zažívá docela bouřlivé období. Ruší se projekty, vývojáři přicházejí o práci nebo se dokonce zavírají celá studia. Někteří už toho mají dokonce dost, a tak si zakládají vlastní menší studia. A přesně to udělal i Guillaume Broche, který odešel z Ubisoftu a založil si vlastní studio Sandfall Interactive, kde si spolu s dalšími lidmi splnil svůj sen a vytvořil zcela novou originální značku, která staví na základech JRPG žánru, do kterého ale přidal i blokování v reálnem času po vzoru soulslike.

Jak už jsme několikrát psali, Clair Obscur: Expedition 33 od svého vydání sklízí jeden úspěch za druhým, je také hodnocen jako jedna z nejlepších her vůbec a na srovnávači Metacritic dosáhl dokonce uživatelského hodnocení 9,8, což je snad nejvíce v historii tohoto agregátoru recenzí.

V prodejích si také vede dobře. Již za úvodní víkend hra prodala přes milion kopií a další hráči si hru zahráli skrze předplatné Game Pass. Vývojáři se ale pochlubili, že toto číslo již neplatí, protože jsme se dozvěděli, že za 12 dní od vydání hra prodala krásné 2 miliony kopií. To je na debut hry, kde se rozpočet odhaduje kolem 20 milionů dolarů, opravdu veliký úspěch, navíc se prodává za sníženou cenu 1189 Kč. Jiná studia by se mohla učit.

„Sledovali jsme od počátku začátek vaší cesty. Cítili jsme s vámi každý krok, každou emoci a každé odhalení. Všem, kteří se na naší cestě připojili, děkujeme a vítejte,“ děkují vývojáři.